Tää oli ziganistelta. Pointti oli olla radio tukiasema dobojhin.. Varmaan hyshys miehet tietää paremmin. Muistan että oltiin bandvagenissa 24/7 ja korva tarkkana kuunneltiin jotain kusoa. Lähettäjä ari / 27.4.2016
Kommentit
Tää oli ziganistelta. Pointti oli olla radio tukiasema dobojhin.. Varmaan hyshys miehet tietää paremmin. Muistan että oltiin bandvagenissa 24/7 ja korva tarkkana kuunneltiin jotain kusoa.
Lähettäjä ari / 27.4.2016
Kommentoi kuvaa